Farklı seminer programları:
|
|
Şirket içi seminerler aynı birimde olsun olmasınlar aynı şirketin çalışanlarını bir araya getirir. Müşterilerimiz bize örneğin, yönetim komitesi üyelerini, satış ekiplerini, çeşitli meslekten yöneticilerini, insan kaynakları sorumlularını, proje yöneticilerini gönderirler.
Temel program:2-3 günlük bir 1. dönemden sonra iki dönem arasında stajyerlerin pratik uygulamalarına destek olmak gayesiyle iki bireysel telefon takibi sonrasında 2 günlük bir 2. dönem formasyon. 8-10 kişilik gruplar halinde gerçekleştirilen modüllerin tasarımı, şirketlerin stratejik ihtiyaçlarına göre geliştirilir ve şirketlerin iç eğitim programlarına uygun bir şekilde tasarlanır. Geliştirme programı:Temel programı tamamlamış stajyerleri belirli bir konu ( müzakere yönetimi, uyuşmazlık yönetimi, toplantı yönetimi ) etrafında toplayan özel günler. Deneme programı8-10 kişilik gruplar halinde 1, 2 veya 3 günlük aktüel bir konu üzerinde yoğunlaşarak ilişkilerin önemi konusunda farkındalığı artırmak üzere organze edilen modül. Bu program opsiyonel olarak bireysel telefon seanslarıyla desteklenebilir. |
|
|