Google+

Pedagojik yaklaşımımız

İlişki yönetiminde başkalarından beklediklerimizle kendi davranışlarımız arasındaki farkı azaltmak için 4 aşama.

Philippe de Lapoyade, İnteractifs’in kurucusu

  • Pedagojik yaklaşım

 

Pedagojik aşamalar

2.Aşama :

Alıştırmalar yoluyla katılımcıların
günlük davranışları ile bu prensipler
arasındaki farkların belirlenmesi.

1.Aşama :

Katılımcılarla alıştırmalar yardımıyla
etkin bir ilişkinin temel prensiplerinin
paylaşılması.

4.Aşama :

Katılımcılarla, mesleki hedeflerine uygun, iş ortamlarına ilişkin gerçek konularda yoğun alıştırma yapılması.

3.Aşama :

Alıştırmalar yoluyla belirlenen bu farkların minimize edilmesini sağlayacak değişmezlerin saptanması.

Uygulama zamanının % 80’i örnek alıştırmalara ayrılır

İçselleştirmenin doğal olması, disiplinin kısa zamanda kalıcı şekilde kullanılması. Katılımcının kendi kelime ve tarzıyla davranış eğitimi.

Serbest örnekler

Zorunlu örnekler

Bu durumda katılımcılar kendi günlük profesyonel hayatlarında karşılaştıkları örnek alıştırma konularını getirirler. trait-vertical Müşterimiz, serbest örneklerin dışında katılımcılarla alıştırmalarda, formatörlerimizin ağırlık vermesini istediği öncelikli örnek konu ve durumları belirler.
Nasıl konuşuyorsunuz?

ilişki yönetimi becerilerinizi sınayın!

>Teste başlayın

Her seferinde bir fikir

her yıl 3000 katılımcı

zamanın %75 i ilişki yönetimine ayrılıyor

ücretlerin %55 i kaliteli ilişki için ödeniyor

zamanın %30 u ilişki kalitesi sorunlarını çözmeye harcanıyor

ilişki yönetim kalitesinde %20 iyileştirme

katılımcıların %98 i İnteractifs programını öneriyor

Bize ulaşın
+ (90) 212 282 99 82
Bizimle bağlantıda kalın

Güncel bilgilerimiz ve görüşlerimiz ilginizi çekiyor mu? Bizi sosyal medyadan takip edin

Ne dersiniz?

Seminerlerimize katılmanızı biri mi önerdi ? Veya katılımcılarımızın düşüncelerini öğrenmek ister misiniz?

>Katılımcı görüşleri