Tümüyle uygulamaya dönük bir pedagojik yaklaşım
Pedagojik aşamalar :
|
1.Aşama:
Stajyerlerle alıştırmalar yardımıyla
etkin bir ilişkinin temel prensiplerinin
paylaşılması.
|
2.Aşama:
Alıştırmalar yoluyla stajyerlerin
günlük davranışları ile bu prensipler
arasındaki farkların belirlenmesi |
|
3.Aşama:
Alıştırmalar yoluyla belirlenen bu
farkların minimize edilmesini sağlayacak
değişmezlerin saptanması.
|
4.Aşama:
Stajyerlerle, mesleki hedeflerine uygun,
iş ortamlarına ilişkin gerçek konularda
yoğun alıştırma yapılması |
Uygulama zamanının % 80’i örnek alıştırmalara ayrılır :
İçselleştirmenin doğal olması, kısa zamanda ve kalıcı şekilde kullanılması için stajyerin kendi kelime ve tarzıyla, davranış eğitimi. |
Serbest örnekler:
Bu durumda stajyerler kendi günlük profesyonel hayatlarında karşılaştıkları örnek alıştırma konularını getirirler. |
Zorunlu örnekler:
Müşterimiz, serbest örneklerin dışında stajyerlerle alıştırmalarda, formatörlerimizin ağırlık vermesini istediği öncelikli örnek konu ve durumları belirler.
|