Editörden : Profesyonel ilişkinin üç E'si
Ekonomi
Çalışanların (müdürler, yöneticiler, destek personeli, satış temsilcileri) maaş ve ücretleri pek çok iş dalı için en önemli maliyet kalemidir.
Bu kişiler, zamanlarının yarısından fazlasını (bazen %80’inden fazlasını) ya kendi
ya da karşı tarafın inisiyatifiyle başlatılan yoğun bir iletişim faaliyetiyle geçirmektedir.
Ekoloji
Bütün bu «konuşanlar» ve «dinleyenler» gündem ne olursa olsun, bir şirketin mesleki bilgisini, uzmanlığını, stratejisini ve imajını yansıtırlar.
Bu kişiler, günlük eylemlerinde üretirken, temsil edip satış faaliyetinde bulunurken, çevrelerindeki müşterilerine, iş ortaklarına, hizmet sağlayıcılarına, çalışma arkadaşlarına ve medyaya karşı, sürekli olarak şirketlerinin çıkar ve imajını savunurlar.
Bu ilişkiler, çevremizdekilere saygıyla beraber, ekonomiyi, gücü ve de sağduyuyu birleştiren bir beceri gerektirir.
Eğitim
“İnteractifs Disiplini®nin uygulanması iş ilişkilerini yönetme yeteneğini profesyonel kılıp geliştirir. Bu yeteneğin geliştirilmesi, şirketler için çoğunlukla, karlılık hedefinin düşük maliyetle ulaşılabilir kılınması sonucunu doğurur.
Bu yaklaşım tüm taraflar için daha yalın, daha saygılı ve daha rahat iş ilişkileri geliştirilmesini sağlamaktadır.
Sonuç olarak uygar davranışımızı sürdürerek daha verimli olmayı öneriyoruz.
Philippe de Lapoyade
CEO
Interactifs
|